بین مطالب وب سایت جستجو کنید

ارائه ی بازی ونرم افزار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohammadjavad
13:47
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

اینجا یک جزیره است که حکومتی با نام خشم دارد. جایی که شما خودتان را درگیر یک جنگ خونین بین جنگ سالاران روانی و شورشیان بومی ، خواهید یافت. شما در این جزیره باید زنده بمانید. باید رمز و راز این جزیره را کشف کنید و همیشه با استفاده از طبیعت و تفنگ خود زنده بمانید و با دشمنان مبارزه کنید. اما همیشه به شانس نیاز خواهید داشت چون این جزیره بسیار وحشی شده است و شما تنها امید آن هستید.

ویژگی ها:
- خاصیصت ماجراجویی بازی بسیار زیاد است و در آن شما می توانید تفنگ های خود را شخصی سازی کنید و آنها را نسبت به ماموریت خود تنظیم کنید. شاید یک تک تیرانداز باشید و یا یک رگبار بر دست بگیرید.
- همیشه خطر در کمین شماست. چه در چمن زار و چه باتلاق ها و یا در بندر و رودخانه! همیشه جاهایی تازه ای است و همینطور موجودات عجیب که شما آنها را خواهید دید. شما باید راه خود را از بین مسیر های همیشه عجیب پیدا کنید.
- دارای یک داستان بسیار زیبا و جذاب که برای شما یک خاطره بسیار خوب خواهد بود. شخصیت های متفاوت در بازی و خیلی چیز های دیگر که توسط نویسنده ای نوشته شده است که برای داستان هایش جایزه های زیادی دریافت کرده!
- قابلیت بازی چند نفره و تقسیم صفحه نمایش و یکهیجان ۴ نفره در جنگ برای زنده ماندن که بسیار پر طرفدار و همیشه پر از هیجان است.
- شخصیت ها و نژاد های مختلف در بازی آنلاین وجود دارد. در بازی شاید لازم باشد با فریاد دوست خود را صدا کنید و به او چیز بگویید!
- نقشه بازی بسیار پیرفته است و استفاده از آن در بازی یک ضروریت است و همیشهراهنمای خوبی برای شما در بازی خواهد بود همچنین با امکانات بسیار زیادیکه به آن افزوده شده ، بسیار کار آمد است

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1709
mohammadjavad
10:42
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

کمتر کسی پیدا می شود که با سری بازی های Counter Strike آشنایی نداشته باشد. سبک بازی به گونه ای است که بازی کننده را ساعت ها گرم بازی می کند. نسخه ی جدیدی که این بار در اختیار شما قرار داده ایم ، نسخه Xtreme این بازی می باشد که نسبت به نسخه های قبلی از ویژگی های جدیدی برخوردار است. از جمله این ویژگی ها می توان به اضافه شدن بیش از ۲۰ نوع از اسلحه ها و شکل بازیکنان ، افکت های کشته شدن بازیکنان ، بهتر شدن صدای اسلحه ها ، اضافه شدن چندین Mode به بازی و اصلاح شدن مشکل اتصال به سرور اشاره کرد. 

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1093

تعداد صفحات : 9


براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود