بین مطالب وب سایت جستجو کنید

ارائه ی بازی ونرم افزار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohammadjavad
16:19
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

   

 

باز هم برای شما کاربران عزیز یاس دانلود یک بازی خاطره انگیز و زیبا را آماده کرده ایم . بازی هرکول Disney’s Hercules که یک بازی کم حجم، اکشن و زیبا برای PC می باشد . هرکول قهرمان افسانه ای یونان باستان است که با فیزیک ! جذاب و قدرت جادویی خود می تواند هر غیر ممکنی را ممکن سازد . دربازی Disney’s Hercules ، شما هرکول را در اختیار دارید که یک مرد نیرومند و یا یک شمشیر زن حرفه ای می باشد . جالب اینجاست که در بازی تنها قدرت بازوی هرکول به کار شما نخواهد آمد . شما باید از فکر این شخصیت دوست داشتنی هم استفاده کنید تا بتوانید مراحل را به پیش ببرید . در طول بازی هرکول باید از اشیا سنگین ، مبارزات مختلف و شکست دادن غول های مختلف عبور کنید و به پایان مرحله برسید .

فراموش نکنید که زمان در بازی هرکول مهم است و نباید آن را از دست بدهید . بازی Disney’s Hercules  ۲ بعدی اکشن ، کم حجم  و زیبا می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید و حتی شما را به دوران کودکی خود نزدیک خواهد کرد . پیشنهاد می کنیم بازی هرکول را که زمانی یکی از بهترین بازی های کنسول محبوب شرکت سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود را ازدست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی هرکول را با حجم کم به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی هرکول Disney’s Hercules :

-    ۱۰ مرحله مهیج و اکشن


-    انتخاب نوع و میزان دشواری در بازی


-    امکان استفاده از سلاح های مختلف


-    وجود نوار انرژی برای آگاهی از قدرت باقی مانده


-    مبارزه با دشمنان مختلف

دانلود در ادامه ی مطلب                                                                        

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1250
mohammadjavad
16:18
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

    بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

                                           

    دانلود در ادامه ی مطلب     

                

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2436

تعداد صفحات : 9


براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود